Osobní trénink

Fyziologie jednotlivce je vždy unikátní záležitost. Odlišně reagujeme na tréninkové stimuly i na výživové strategie. Na základě našich zkušeností Vám ušijeme individuální tréninkový plán a výživová doporučení na míru, která Vám budou dlouhodobě vyhovovat. Neexistuje pouze jedno univerzální řešení pro všechny. Pokud byste hledali dvě osoby, které budou reagovat stejně na ten samý přístup, nenajdete je. Proto musí být osobní trénink opravdu „osobní“. V AT jsou pro nás nejdůležitější dva základní pilíře osobního tréninku:

1. Jaká jsou klientova přání
2. Jaké jsou klientovy potřeby

Hledání harmonie mezi oběma pilíři je výzva. Nicméně je to jediná cesta, která je dlouhodobě udržitelná a díky níž dosáhnete trvalých výsledků. Pokud si to budete přát, rádi z Vás vychováme atlety a rozvineme Vaše schopnosti do dokonalosti, ale nejprve je potřeba na to Vaše tělo dobře připravit. Předejít zranění je primární, proto vždy dbáme na bezpečné postupy ale současně na neustálý rozvoj a pokrok.

Na trhu najdete převážně čistě zdravotní přístup nebo „tvrdou dřinu“, bez kontroly správného nastavení těla. V AT hledáme obojí zároveň.

Někde vidíte trenéry pracovat spíše fyzioterapeuticky, kdy klient leží hodinu na podložce a procvičuje brániční dýchání a stabilizaci kloubů. Spálí při tom 4 kalorie a výsledky jsou v nedohlednu. Na druhé straně jsou klienti doháněni na pokraj zhroucení a často dochází k rozpadu celého těla, když je tréninková nálož příliš vysoká. Výdej energie je sice úžasný a často jsou vidět i výsledky, ale dlouhodobě jde o neudržitelnou strategii zatěžující klouby a nevyhnutelně končící zraněním. Pokud zátěž není adekvátní a progres není postupný, nedojde k správnému rozvoji fyzické kapacity a Vy se budete během pracovního dne cítit vyčerpaně, protože trénink byl příliš náročný. Naší vizí je propojení těchto okrajových přístupů a nastavení harmonické rovnováhy, která je pro každého jinde. Jsou chvíle, kdy je nutné zabrat a posunout hranice, ale zátěž musí být dostatečně vyvážena odpočinkem. Je těžké bezpečně dosáhnout Vašich cílů, pokud není trénink individuálně nastaven podle Vašeho životního tempa. To je důvod, proč s Vámi během tréninkového procesu budeme hodnotit pokrok a adaptovat trénink tak, aby odpovídal Vašim momentálním fyzickým a psychickým potřebám.

Nestane se Vám, že budou tréninky vypadat jeden jako druhý. Pokud ovšem nemáte velmi specifický cíl, kterého chcete dosáhnout. V našem klubu nabízíme širokou škálu přístupů a neustále rozšiřujeme naše kvalifikace. Vyberte si z následujících typů tréninků:

-Silový trénink pro zdraví i výkon
-Správná technika dýchání a trénink středu těla
-Stabilizační trénink, odstranění bolesti zad
-Kruhový/ intervalový/ kondiční trénink
-Funkční trénink- Závěsné systémy, Kettlebell, TRX, BOSU, VIPR
-Objemový trénink, bodybuilding
-Vzpírání
-Výbušný dynamický trénink, plyometrie
-Box, Kickbox, Karate, Capoeira, Kobudo, I Ai-Do (Paul Bielak)

Dále nabízíme výživové poradenství jako součást balíčků osobních tréninků, nebo podrobnější nutriční analýzu od naší nutriční specialistky.